Frühling in Radlbrunn

Werbung
Werbung
Werbung

Erwin, Erwin, aufstehen! Halber neune is es schon!

Grummel, grummel...

Dreiviertel, es is höchste Zeit!

Alsdann: Jetzt hab i mi 25 Joa, wos sog i, 37 Joa nie ausschlofn kennan. Des muaß i nochholn!

Oba du kriegst heut doch den Ehrendoktor von der Donau-Uni Krems!

A so. Waun genau?

Um zehne - cum tempore.

Daun reichts, wenn ma uma dreiviertel starten.

Na guad Erwin, da is die Hanni am Handy!

Also liebe Hanni, wie lange kennen wir uns scho - eben: 25 Joa. Und da miaßast du schon wissen, dass ich noch nie, ich wiederhole: noch nie in die Vergangenheit gschaut hob. Mia geht es immer um die Zukunft. Auch als Alt- äh emeritierter Landeshauptmann is des nit aundas. Interessiern mi Stiftungen und anderes Glump? Niemals. Dazu hob i jo jetzt di. A bisserl Dankbarkeit kann i mir von dir schon erwarten. Oiso wirklich...

Wir miaßn jetzt ,wir miaßn jetzt los...

... o.k ok.... Wie lang dauert der Uni-Bledsinn?

A Stund.

Und daun ...

... hot si der Nitsch Hermann auf an Gmischtn Sotz einglond. Uma halba zwei...

Ein Thema. Viele Standpunkte. Im FURCHE-Navigator weiterlesen.

FURCHE-Navigator Vorschau
Werbung
Werbung
Werbung